Jak zalogować się do strefy konsultantki Avon?

Logowanie do strefy konsultantki Avon

Pierwsze logowanie do Avon 

Do strefy konsultantki Avon może zalogować się tylko zarejestrowana Ambasadorka / Konsultantka Avon.  W celu zalogowania przechodzimy na stronę Avon https://www2.pl.avon.com/pl-home. Jeżeli jeszcze nie rejestrowałaś się w Avon możesz to zrobić na naszej stronie tutaj lub na stronie rekrutacyjnej Avon tutaj
Po rejestracji w Avon otrzymasz dane i możesz przeprowadzić pierwsze logowanie do Avon:

  • na adres e-mail otrzymasz swój numer personalny konsultantki (login). Jako loginu możesz użyć także swojego adresu e-mail podanego w formularzu rejestracyjnym.
  • na Twój numer telefonu otrzymasz jednorazowe hasło

Po pierwszym logowaniu zostaniesz poproszona o ustalenie nowego hasła. Teraz Twoje konto jest w pełni aktywne i możesz składać już zamówienia w Avon i korzystać z wszystkich przywilejów bycia ambasadorką. 

Problem z logowaniem się do Avon 

Problemy z logowanie do strefy konsultantki Avon wynikają najczęściej z powodu podania nieprawidłowego loginu lub hasła. Pamiętaj, że Twój login to personalny numer konsultantki. Jeżeli go nie pamiętasz to użyj zamiast niego Twojego adresu e-mail podanego podczas rejestracji w Avon.  

Jeżeli nie pamiętasz hasła do zalogowania się na swoje konto wykonaj poniższe czynności (poniżej także graficzna prezentacja odzyskiwania hasła):

  • wejdź na stronę logowania do strefy konsultantki Avon tutaj
  • kliknij na link “Nie pamiętam hasła” 
  • następnie podaj swój numer personalny lub e-mail podany podczas rejestracji w Avon oraz wybierz czy nowe tymczasowe hasło chcesz otrzymać na Twój numer telefonu, czy adres e-mail i kliknij “Wyślij”.
  • następnie wpisz nowe tymczasowe hasło, które otrzymałaś na adres e-mail lub na telefon oraz podaj nowe hasło, które będzie służyło Ci do logowania się do Twojej strefy konsultantki Avon.

Jeżeli masz nadal problem z logowaniem zachęcamy do kontaktu z infolinią Avon Polska pod numerem telefonu: 801 353 303 (czynna pon-pt: 08:00 – 20:00).

Udostępnij

2 thoughts on “Jak zalogować się do strefy konsultantki Avon?”

  1. Paulina Jażdżewska

    Nie moge zalogowac sie na swoje konto. Wpisuje adres e mail i wyskakuje nieprawidlowy,a jest prawidlowy.

    1. Witam. Proszę spróbować odzyskać hasło zgodnie z instrukcją zamieszczona na naszym blogu. W przypadku podania przy logowaniu błędnego loginu (adresu e-mail/numeru personalnego) lub hasła pojawia się informacja o błędnych danych do logowania, jednak nie jest dokładnie określone, czy jest to błędny login czy hasło. Możliwe, że podaje Pani prawidłowy adres e-mail, ale błędne hasło.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przewiń do góry