Pierwsze logowanie do Avon
Do strefy konsultantki Avon może zalogować się tylko zarejestrowana Ambasadorka / Konsultantka Avon. W celu zalogowania przechodzimy na stronę Avon https://www2.pl.avon.com/pl-home. Jeżeli jeszcze nie rejestrowałaś się w Avon możesz to zrobić na naszej stronie tutaj lub na stronie rekrutacyjnej Avon tutaj.
Po rejestracji w Avon otrzymasz dane i możesz przeprowadzić pierwsze logowanie do Avon:
- na adres e-mail otrzymasz swój numer personalny konsultantki (login). Jako loginu możesz użyć także swojego adresu e-mail podanego w formularzu rejestracyjnym.
- na Twój numer telefonu otrzymasz jednorazowe hasło
Po pierwszym logowaniu zostaniesz poproszona o ustalenie nowego hasła. Teraz Twoje konto jest w pełni aktywne i możesz składać już zamówienia w Avon i korzystać z wszystkich przywilejów bycia ambasadorką.
Problem z logowaniem się do Avon
Problemy z logowanie do strefy konsultantki Avon wynikają najczęściej z powodu podania nieprawidłowego loginu lub hasła. Pamiętaj, że Twój login to personalny numer konsultantki. Jeżeli go nie pamiętasz to użyj zamiast niego Twojego adresu e-mail podanego podczas rejestracji w Avon.
Jeżeli nie pamiętasz hasła do zalogowania się na swoje konto wykonaj poniższe czynności (poniżej także graficzna prezentacja odzyskiwania hasła):
- wejdź na stronę logowania do strefy konsultantki Avon tutaj
- kliknij na link „Nie pamiętam hasła”
- następnie podaj swój numer personalny lub e-mail podany podczas rejestracji w Avon oraz wybierz czy nowe tymczasowe hasło chcesz otrzymać na Twój numer telefonu, czy adres e-mail i kliknij „Wyślij”.
- następnie wpisz nowe tymczasowe hasło, które otrzymałaś na adres e-mail lub na telefon oraz podaj nowe hasło, które będzie służyło Ci do logowania się do Twojej strefy konsultantki Avon.
Jeżeli masz nadal problem z logowaniem zachęcamy do kontaktu z infolinią Avon Polska pod numerem telefonu: 801 353 303 (czynna pon-pt: 08:00 – 20:00).




Nie moge zalogowac sie na swoje konto. Wpisuje adres e mail i wyskakuje nieprawidlowy,a jest prawidlowy.
Witam. Proszę spróbować odzyskać hasło zgodnie z instrukcją zamieszczona na naszym blogu. W przypadku podania przy logowaniu błędnego loginu (adresu e-mail/numeru personalnego) lub hasła pojawia się informacja o błędnych danych do logowania, jednak nie jest dokładnie określone, czy jest to błędny login czy hasło. Możliwe, że podaje Pani prawidłowy adres e-mail, ale błędne hasło.
Przy próbie odzyskania hasła, chcąc wysłać tymczasowe na telefon, wyskakuje odmowa dostępu. Z emailem jest podobnie, tylko że informacja jest inna, o braku adresu w bazie danych. Co mam zrobić w tym przypadku?
Proszę sprawdzić poprawność numeru telefonu oraz adresu e-mail. Jeżeli dane są prawidłowe to problem z logowaniem może występować także z powodu dłuższego braku aktywności na koncie przez co konto mogło zostać zawieszone. Jednak najczęściej powodem są podane błędne dane. Jeżeli nie wystąpiło żadne z powyższych zdarzeń proszę o kontakt z infolinią Avon na numer telefonu 22 878 28 00.
Nie mogę się zalogować. Kiedy wpisuję nr. personalny. Wyskakuje że zapisany w złym formacie.
Jeżeli kopiuje Pani i wkleja swój numer personalny proszę sprawdzić, czy nie kopiuje go Pani np. razem ze spację (pustym znakiem). Proszę również spróbować go wpisać ręcznie z klawiatury.
Nie mogę się zalogować mimo iż wpisuje prawidłowy email przy odzyskiwaniu hasła.
Proszę upewnić się czy podaje Pani prawidłowy email (czyli ten, który został podany podczas rejestracji). Jeżeli tak proszę sprawdzić, czy mail do odzyskania hasła nie trafił do spamu.
Fajny wpis – prosto i na temat, wiele kk o kwestie logowania pyta, pozdrawiam liderów 🙂